THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Monday, April 11, 2011

Bila cinta itu dtg...

Bila cinta itu dtg....

wanita hatinya terlalu unik..
terlalu sensitif..
mungkin sebab itu ia..
mudah cair dengan pujukan lelaki..
mudah mengasihani..

tapi bila hati diserahkan & ditinggalkan oleh lelaki...
wanita lah paling kecewa.. merana..
kerana wanita setia pada cinta yang satu...


saya pernah jatuh cinta, dan bila cinta itu datang & pergi.. saya jadi malu.. malu pada keterangan yang pernah diungkapkan....
saya  pernah kecewa, bila cinta itu datang & pergi..saya jadi berani.. berani utk terus bangun melawan kata hati...
saya bahagia... bila cinta itu datang... dan saya meletakkan cinta itu pada haknya..

cinta lah seseorg itu hanya sekadar sahaja,
kerana boleh jadi suatu masa nanti yang dicintai itu paling dibenci,
benci lah seseorg itu hanya sekadar sahaja,
kerana boleh jadi suatu masa nanti yang dibenci itu paling dicintai.

0 comments: